16.10.13

Alain Delon


מהרגע (אי שם בתחילת הקיץ ) שראיתי את המכנסיים הללו בסניף של מנגו הקרוב לביתי  (ולפני שמדדתי אותם) – החלטתי כי אני חייבת אותם במלתחתי. הם שיא האלגנטיות והשיק האל זמני בעיני. מזכירים לי את הסרטים הצרפתיים משנות ה-60 המאוחרות בכיכובו של לא אחר מאלן דלון (אני עדיין מאמינה שיום אחד עוד אהפוך לאישתו).

האכזבה לא אחרה להגיע בתא ההלבשה, כשהבנתי כי המידה הכי קטנה (XS) גדולה עלי והם ממש נופלים מגופי. עם זאת, נפשי כל כך חשקה בהם שלקחתי אותם לסשן תיקונים אצל התופר שהתאים אותם למידותיי.

הנה התוצאה, אותה בעצם כבר ראיתם בתצוגת האופנה של רנואר לפני מספר חודשים. רק שהפעם החלטתי לצוות אליהם חולצת דנים אהובה ונקיה, חגורה בהדפס ברדלס (למען האמת, לאחרונה אני די סולדת מאביזר זה), נעלי עקב בגובה לא נורמלי וקלאצ' שחור ומהמם. הנגיעה הרוקיסטית והחורפית הזו מהקולקציה החדשה של מנגו שוברת את כל הלוק הקליל והקיצי. אנחנו כבר לקראת החורף, לא? 





תמונות - אילונה יעקבי


מכנסיים, שרשרת קולר - מנגו
תיק - מנגו, הקולקציה החדשה 
נעליים - זארה
חולצה וחגורה - טופשופ



נשיקות,

ממני ומאלן דלון

4 תגובות:

  1. fabolous pants dear
    love them
    xoxo
    happy day

    NEW POST!!!

    השבמחק
  2. הציוות הנונשלנטי הזה יותר ממושלם + הישער הפזור אך האו-כה-מושלם הוא משהו שרבות מקנאות בו (כולל אני!)
    נפלא.

    השבמחק
  3. את נראית פשוט משגע!

    השבמחק
  4. אהבתי את כל המראה, המכנסיים פשוט הורסות, ואת יפהפיה כתמיד.

    השבמחק