13.10.13

כשהחגיגה נגמרת...

אתם כל כך רגילים לראות אותי על עקבים, שוודאי לא תאמינו כי לעיתים אני דווקא מאד נהנית לוותר עליהם לטובת משהו נוח יותר. אגלה לכם סוד, אני תמיד סוחבת איתי זוג כפכפי אצבע בתיק (טוב נו, כשגודלו מאפשר). זה הכרחי במיוחד לקראת סוף המסיבה או האירוע בהם השתתפתי ונעלתי נעלי עינויים. אמנם, לעולם לא אעשה זאת במהלך המסיבה עצמה, ולא משנה כמה הרגליים שלי כואבות. זה בדרך כלל יקרה רק בדרך לרכב, כשכבר אף אחד לא רואה אותי. 

כמעט...


כפכפי לבבות עם הרצועות המתחלפות של המותג הברזילאי האהוב - Ipanema



נשיקות,

יאנה

2 תגובות:

  1. זה מהמם בעיני ששומרים על ליידילייק לאורך האירועים, וראיתי את ההחלפה האלגנטית בלייב. מודה שאת דמותך המתוקתקת העקבים משלימים נהדר, אבל גם הכפכפים החמודים עושים עבודה לא רעה בכלל!

    השבמחק
  2. הלוואי והיה לי את הסטייל שלך, אני בדרך כלל מדדה לאוטו יחפה וכואבת :)

    השבמחק