8.12.13

לאהוב את עצמך


לפני כחודש הוזמנתי להשתתף בפרויקט בלוגריות מאד מיוחד, בארגונה של סיגל שליו המקסימה. הפרויקט נערך בסטודיו "לעינייך בלבד" של הצלם אבי קסב-טרונג, המתמחה בצילומי "בודואר", שהם צילומים די נועזים, בלבוש מינימלי (לנז'רי לרוב)  ובתנוחות מפתות. תשאלו מה לי ולזה? הרי סגנון הלבוש שלי מתאפיין (לרוב) בצניעות וקונסרבטיביות. חוץ מהחולצות בטן לאחרונה. אבל אתם סולחים לי, נכון? אז הייתי די סקפטית לגבי העניין. לא בדיוק התאים לי לחשוף את עצמי בתחתונים וחזייה כאן בבלוג. עד שקראתי מהי בעצם המטרה של הסטודיו ולשם מה הוא הוקם. אז מדובר בעצם בשיטה להעצמה עצמית, שנועדה לגרום לנשים הרגילות, הלא דוגמניות, להרגיש שלמות עם גופן ולגלות את הנשיות והיופי שבהן, למרות סימני המתיחה שלאחר הלידה או העודף משקל. במהלך הצילומים הן משתחררות ולומדות לאהוב את עצמן מחדש. אף אם אינן נראות כמו קייט מוס או היידי קלום. לא סתם הסטודיו נקרא "לעינייך בלבד", הרי כל אישה יכולה להשאיר את הצילומים רק לעצמה ולא להראות אותם לאף אחד. המטרה היא לשנות את הגישה כלפי עצמך דרך עינייך בלבד.   
 כחלק מתהליך הריפוי הפסיכולוגי לסטודיו מגיעות גם נשים שעברו חוויות טראומטיות בחייהן – כמו תקיפה מינית או אלימות. הן לומדות להפתח ולהשתחרר מחדש. אני חושבת שמדובר כאן בעבודת קודש, שמאד אקטואלית בימים אלו, כאשר נערות צעירות ואף נשים בוגרות מרעיבות את עצמן בצורה קיצונית על מנת להגיע אל אידיאל היופי שלהן. תלמדו לאהוב את עצמכן כפי שאתן! הרי כל אישה היא נשית וסקסית בדרכה שלה, היא רק צריכה לזכור את זה...
ולחוויה האישית שלי מהצילומים – אמנם לא עברתי איזושהי חוויה מתקנת (אני די חיה עם גופי בשלום), אבל היה לי ממש כיף! נורא נהניתי לעבוד עם אבי הצלם, הוא פשוט מקסים ומאד עדין. הייתי בחברה טובה – עם הבלוגריות האהובות. גם נשות המקצוע מקסימות וממש מפרגנות– מעצבות השיער והאיפור – גלית בר אור ופנינה בן דוד.

אני בחרתי שלא להצטלם בלנז'רי, בכל זאת, רציתי לפרסם את התמונות בבלוג. אז לבשתי את השמלה הכי חשפנית בארון ואבי הלווה לי חולצה לבנה וגברית (יש לו מלתחה שלמה של בגדים ואקססורייז בסטודיו, במגוון המידות). והאמת? אני די מצטערת על כך שלא לבשתי משהו חשוף יותר, הייתי יכולה לא לחשוף אותו בבלוג, אלא להשאיר לעצמי ולנכדים העתידיים. שידעו איזו מגניבה ויפה היתה הסבתא בצעירותה.

מקרב לב, ממליצה לכן על החוויה הזו, זו תהיה מתנה נפלאה לאני העצמי שלכן.


ואם יש לכן שאלות נוספות – אתן מוזמנות לפנות אלי במייל או דרך הפייסבוק. או ישירות לאבי עצמו.  



4 תגובות:

  1. מותק את נראית פשוט מדהים! אין מילים! :)

    השבמחק
  2. את נראית מדהים והתמונות משגעות!
    לגמרי קונספט חזק של צילומים :)

    השבמחק
  3. את מהמת בכל מראה, בודואר או לא, מזמן לא נפגשנו...שתהיה לך שנה מוצלחת ומאושרת

    השבמחק
  4. אנונימי14.12.2013, 14:29

    מהממת!!
    בהחלט ניתן לראות בתמונות שאת אישה חזקה ומושכת :)
    ולגבי התוכנית - אני מסכימה שמדובר בעבודת קודש, פשוט מקסים
    -רויטל רובין

    http://revi-robin-sam-art.blogspot.co.il/

    השבמחק