5.12.13

נפח?

בזמן האחרון די מאסתי בכל התסרוקות שאני נוהגת להרכיב על ראשי – שדי מסתכמות בגולגול עם ספוגית הפלא בפנים. וממש נמאס לי ממנה כבר. נמאס לי מהמראה האובר רטרואי - רשמי הזה. בא לי משהו זרוק ופרוע יותר. אז אני מסתובבת מלא עם שיער פזור או סתם מגלגלת לגולגול פצפון ללא הספוגית, כי השיער שלי דק וחסר נפח. וטוב שכבר התלוננתי לכם על זה כעשרת מיליון פעמים.

כאשר פנו אלי מהמותג Moroccanoil והציעו לי ליצור בעצמי מראה שיער לבחירתי בעזרת המוצרים שלהם – מיד ידעתי באיזה מראה אבחר, שיער מלא נפח, אלא מה? מה גם ששאר התסרוקות נראו לי מסורבלות מדי עבורי ופחות מתאימות לשיער באורך בינוני-קצר שלי.   

Moroccanoil היא חברה ישראלית מאד מצליחה ונחשבת הפועלת בזירה הבינלאומית. הם מייצרים מוצרים מאד איכותיים המבוססים על פורמולת שמן הארגן המזין את השיער ומשפר את מראהו. כבר מספר שנים שיש בידי בקבוקון קטנטן של השמן הטיפולי עצמו. אני נוהגת למרוח אותו על שיער רטוב – כך השיער נראה מלא ברק הייתי נורא סקרנית לנסות את המוצרים האחרים של המותג ולבדוק האם הם באמת יצליחו להעניק נפח לשיערי.

על פי אבחון  סוג השיער שלי, מומחי המותג התאימו לי מספר מוצרים אשר אמורים לסייע לו להפוך לבריא, מבריק ולקבל מעט נפח. קבלו את הנבחרת:




שמפו משקם ומעניק לחות – משקם ובונה את השיער מחדש. ואני זקוקה לזה!




מסכת לחות לשיער דק – המבוססת על שמן הארגן מזינה את השיער בלחויות ומרככת אותו, וכל זאת תוך 5 דקות בלבד.



שמן טיפולי לשיער – המעולה, שכבר היה ברשותי. הופך את השיער למשיי. ואצלי גם גורם לו להתייבש מהר יותר.



מוס מעניק נפח – מוס קליל שבכלל לא מורגש על השיער (ולא מדביק אותו).



ספריי לעיצוב תסרוקות – גם מבוסס על שמן הארגן המפורסם. ממש קל ולא משאיר עקבות על השיער.




על מנת להפוך את שיערי למלא נפח נעזרתי בסרטון וידאו באדיבות המותג, אשר מכיל הוראות הפעלה ברורות ליצירת המראה המבוקש.  




את התהליך התחלתי בחפיפה עם השמפו המשקם. יש לו ריח נהדר (כמו לכל סדרת המוצרים של המותג), הוא מקציף ולא נדרשת כמות גדולה ממנו על מנת להספיק לכל השיער.




לאחר מכן משחתי את השיער הלח במסכת הלחות. המתנתי כ-5 דקות ושטפתי את השיער. השיער הרגיש לי ממש רך ונעים.



ייבשתי את השיער במגבת ומרחתי את השמן הטיפולי. חשוב להספיג אותו היטב לאורך כל השיער, אך לא על השורשים. 




לאחר מכן פזרתי על שיערי את המוס המעניק נפח מכיוון השורשים מטה. השיער שלי כבר התחיל להתייבש (הודות לשמן) ואני רק סייעתי לו עם מייבש השיער.






חלקתי את שיערי לקבוצות קטנות והחלתי לייבש כל אחת מהן בעזרת מסרק עגול ומיבש השיער. לאחר מכן גלגלתי אותן בעזרת האצבעות וקבעתי עם סיכה. ניתן לראות כאן איך עושים זאת נכון. 



התזתי ספריי לעיצוב תסרוקות מלמעלה והתמתני כרבע שעה. לאחר מכן שחררתי את השיער מהסיכות והתזתי עוד מעט מהספריי לקיבוע הנפח. בניגוד לשאר הספריים לשיער, הספריי הזה בכלל לא מורגש, לא דביק ולא הופך את השיער לקשיח. ניתן להבריש אותו בקלות בעזרת מסרק מבלי לפגוע בשיער. תוכלו לראות כאן איך משתמשים בו נכון. 




וזוהי התוצאה הסופית.




אמנם זה לא נראה בדיוק כמו אצל הבחורה בסרטון, אך יש להתחשב בתנאים הביתיים בהם התהליך נעשה, ללא עזרתו של איש המקצוע. 

אני ממש אוהבת את הנפח המעט פרוע והלא אופייני הזה. והכי חשוב, שיערי הרגיש לי רך ונעים, בעל המגע המשיי והחלק. 

ומה דעתכם?

6 תגובות:

  1. יפה כתמיד.
    נראה מעולה!
    לא מתאמץ אבל מאוד מסודר ושיקי.

    השבמחק
  2. מהמם!

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/

    השבמחק
  3. נראה מקסים, אני גם אוהבת מאוד את המוצרים שלהם!

    השבמחק
  4. סופר שיק והורס ברמות - הטוטוריאל שלך שווה ביותר והמוצרים נראים יאמי!
    באיזה מצלמה את משתמשת?

    השבמחק
  5. אנונימי23.12.2013, 23:33

    מהמם! !ממש מחמיא לך. .

    השבמחק