22.1.14

הפעם השלישית


ריסים הם הקראש שלי. לעולם לא תראו אותי ללא ריסים מאופרים. למרוח מסקרה עבורי זה כמו לצחצח שיניים בבוקר. בעיני (תרתי משמע), אין דבר המחמיא יותר לפנים מריסים ארוכים ומודגשים. המראה הכללי מיד הופך לבובתי ומהפנט.

ראשונה התניסיתי בהדבקת הריסים לפני כמה שנים, כאשר ליוויתי את חברתי ביום חתונתה. המאפרת שלה אפרה אותי ועל הדרך גם הדביקה ריסים. וזה היה נורא. פשוט נורא. נראיתי כמו עצם בלתי מזוהה עם עיני בלונים. לעיתים, נדמה לי כי כדאי לאסור על מספר מאפרים לעסוק במלאכתם. באמת.

בפעם השניה הדביקו לי ריסים כאשר הצטלמתי לצילומי בודואר בסטודיו של אבי קסב. וזה דווקא היה ממש נחמד, אם כי הריסים היו די טבעיים והאפקט הבובתי לא בלט במיוחד.

הפעם השלישית שלי היתה כבר שונה לגמרי. זה היה לפני מספר שבועות, בסטודיו לצילום של צחי ואזנה בחסות המותג האמריקאי – Ardell. תשכחו מכל הריסים המלאכותיים שהכרתם עד כה – מדובר כאן בריסים העשויים משיער טבעי (ולא מפלסטיק, כמו רוב הריסים בשוק), הם קלים במשקלם וניתנים להדבקה והסרה ממש בקלות. והכי חשוב – הם נראים ממש טבעי ולא יוצרים מראה של "הכלה של צ'אקי".

אז בפעם הראשונה הדבקתי ריסים בעצמי. מסתבר שזה באמת לא כל כך מסובך. רק נורא חשוב לעשות זאת על משטח יציב ונוח. כדאי להקפיד גם על התאמת אורך רצועת הריס לעין – ניתן לקצר את הרצועה ע"י גזירת החלק הפנימי שלה. כדאי גם לא למרוח יותר מדי דבק (למרות שהדבק של ארדל הופך לשקוף ובלתי נראה לאחר מספר דקות), זה עלול להקשות על ההדבקה.

לאחר שהדבקנו ריסים – הצטלמנו ע"י הצלם צחי ואזנה (לא סתם האירוע התקיים בסטודיו שלו). התוצאה לפניכם.

מה תגידו על הריסים הארוכים שלי (נגיד שרואים אותם כאן)?



והריסים עצמם - לי התאימו את הזוג במראה ה-Natural שנראה נהדר וטבעי על עיני. לזוג צורף הדבק הסיליקוני הכהה, הכל כך נוח ופשוט לשימוש (ולהסרה). את המוצרים של Ardell ניתן להשיג ברשת הסופר פארם.



נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה