24.1.14

למה אני לא אוהבת חורף


אחד המינוסים המשמעותיים של החורף – הוא הגרביונים. אני כל כך שונאת אותם, אין לתאר!

הבעיה הכי רצינית שלהם היא הצבע, הרי בחירת הצבע הלא נכון יכולה להרוס כל אאוטפיט מוצלח. אלו המגיעים בצבע הגוף – נוראיים, ולעולם לא תואמים אותו באמת. ואני לא מזכירה בכלל את הברק המזעזע שלהם. הצבעוניים משווים לנו מראה ליצני משהו. הפתרון היחיד הוא הגרביונים השחורים או האפורים. הם עוד איכשהו נסבלים.

אבל בגדול, הם כולם מסתירים את צבע העור הטבעי שלנו (השיזוף בו השקענו כל הקיץ), לא נוחים, תמיד נקרעים ובכלל מהווים מטרד לא קטן. אה ועוד דבר מעצבן – הגומי למעלה, שפשוט מחלק את המותניים לשני צמיגים נפוחים (גם אצל הרזות ביותר), כי הם בדרך כלל מגיעים בגזרה גבוהה. מדהים!

היחידים שהצלחתי לאתר עד כה שמגיעים בגזרה נמוכה ונראים די נורמלי על הגוף הם הגרביונים של לייף. לעולם לא ניסיתי לקנות גרביונים בסופר פארם ומתסבר שחבל. מצאתי שם מגוון צבעים נחמד (שחור ואפור כבר אמרתי?), הם די איכותיים ולא יקרים בכלל.

שווה לנסות!



אז חורף נעים שיהיה לכם!

יאנה

8 תגובות:

  1. שכחת עוד מעלה - יש מבצעים לעיתים קרובות. 1+1 30-50% השני ב 5 שקלים ועוד. זה הזמן לאגור.

    השבמחק
  2. אנונימי25.1.2014, 23:29

    יש לי טיפ ....
    בגלל שהם מחליקים מהגוף אני שמה את הגרביון ועליו שמה תחתון ואז הגרביון מחליק אבל יש משהו "שתופס" אותו מלהחליק....תנסי זה עובד...=]
    מור

    השבמחק
    תשובות
    1. חמודה :)
      תודה על הטיפ!
      למרות שהם בדרך כלל לא מחליקים לי, אלא נקרעים או לוחצים... :(

      מחק
  3. הטריק הוא להעלות את הגרביונים עד לקו של החזיה ואז הם לא חותכים את המותן ;)

    השבמחק
  4. חחחחחח אני סוחבת את הבעיה הזו מילדות. שתביני, הטראומה התחילה מאז שהייתי צריכה גרביון לחוג בלט .... ממש מבינה אותך. אני לגמרי מאלה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתמול הצטלמתי לבלוג בירושלים והעדפתי להיות בלי גרביונים על הגג של הגן הטכנולוגי בטמפרטורה אפסית, מאשר ללבוש אותם!

      מחק