10.1.14

הניגודיות שב-Penumbra


הניגודיות שבין האור לצל, היפה למכוער, העדין לגס, הרך לקשה – כל זה בא לידי ביטוי בקולקצית התכשיטים הראשונה של המותג הצעיר Penumbra. הקולקציה היא מעשה ידיו של עמית תורג'מן, בה עשה שימוש בחומרים רכים, כגון פליז ולצדו הכסף המושחר, האבנים וציפוי הזהב. את התכשיטים יצר בתהליך של פירוק והרכבה, מכאן מגיעה צורתם הלא מוגדרת והלא ברורה. בעיני מדובר בתכשיטים מתוחכמים ויחודיים באופן יוצא מן הכלל. פריט כזה יוסיף טאץ' ואמירה אישית לכל לוק ומראה. כי נמאס כבר מהתכשיטים המשובטים שמוכרים לנו ברשתות האופנה והאקססוריז!




תמונות: אילונה יעקבי


העגילים אותם אני עונדת בתמונות נקראים RoughPole ומגיעים בציפוי זהב או כסף מושחר. כיוון שאני בעלת עור שחום ושיער יחסית בהיר, בחרתי באלו בציפוי הזהב. לבעלות גוון עור בהיר ושיער כהה הייתי ממליצה ללכת דווקא על הכסף המושחר. אני בדרך כלל נמנעת מעגילים ארוכים, כיוון שזה תמיד מרגיש לי טו מאץ' ומעדיפה את אלו הצמודים לאוזן. למרות זאת, העגילים הללו בעיני כל כך מדויקים ומינימליסטיים בעיצובם, שלגמרי הרגיש לי טבעי לחרוג ממנהגי לענוד עגילים קטנים. הודות לצורתם המוארכת והישרה הם מדגישים ומחמיאים לאזור הצוואר, לכן בחרתי לאסוף את שיערי לצד, על מנת לחשוף את האיבר הענוג. בחרתי ללבוש בגדים בגוונים ניטראליים וקלאסיים, על מנת לתת לעגילים את כל הבמה. 
כי מגיע להם. 

את תכשיטי פנומברה ניתן להשיג ישירות אצל המעצב עצמו בטל: 0543273553,
או בבוטיקים נבחרים כגון: שרה בראון, שרון ברונשר, TEMA ועוד.
Peumbra בפייסבוק
Penumbra באינסטוש

פריטים נוספים בקולקציה:




תסכימו שהם פשוט מדהימים!

יאנה

8 תגובות:

  1. מסכימה, הקולקציה אכן נראית נהדר(: במיוחד העגילים שעלייך.

    השבמחק
  2. מסכימה, התכשיטים מאוד יפים ונראה שהם נעשו עם הרבה אהבה.

    השבמחק
  3. קולקציה מאוד מיוחדת, הכי אהבתי את הארוכים!

    השבמחק
  4. לפעמים נדמה שגברים מבינים נשים יותר מאשר אנחנו את עצמנו... מושלם .. מה מחיר העגילים שאת עונדת?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני כל כך מתנצלת שאני עונה לך רק עכשיו,
      העגילים עולים 585 ש"ח...
      זה ציפוי זהב.

      מחק