8.1.14

TopMark


לא מצליחה להשתלט על התאווה שלי לסווטשירטים החורף. זהו לא סוד, כי פריט לבוש זה הוא הדבר החם העונה. הם חמים, נוחים ומגניבים. למרות שהיו בחזקתי שני סווטשירטים מהשנה שעברה, עם הגעתו של גל הקור, החלטתי כי עלי לרכוש לעצמי עוד כמה כאלה. לכל מקרה. הייתי בטוחה כי שלושה בצבעים השונים (צהוב, אדום ואפור) יספיקו. נראה לכם באמת? אז קניתי עוד שני אפורים, שחור וחום. אתם מאמינים כי בזה זה נגמר? שוב נפלתי קורבן למחלת השופוהליפיליה שלי ושמתי את ידי על סווטשירט כחול מדהים עם פאייטים מאת TopMark. זהו מותג צעיר וחדש, שהוקם ע"י 5 מעצבים צעירים, ביניהם עדי מלמד, בוגרת ויצו חיפה. הסווטשירט שייך לקולקציה הראשונה שלהם לסתיו חורף 2013/2014, שעוצבה בניחוח שנות ה-90 הרוקיסטיות והמנומרות. 
הנה כמה לוקים מגניבים מתוכה:

המכנסיים!!!

נראה לי שבא לי עוד סווטשירט...


ועוד אחד!
וזהו הלוק שלי, שנבנה כולו סביב הסווטשירט המנצנץ:









את הפריטים מהקולקציה ניתן להשיג בבוטיקים נבחרים ברחבי הארץ וברשת Yanga. הטלפון: 052-8316008.
לעמוד הפייסבוק של המותג כאן

2 תגובות:

  1. הסווטשירט הורס. תאוותך לפוטר היא כמו תאוותי לסוודרים גדולים וחמימים העונה. לא יכולה לשבוע מהם!

    השבמחק