5.1.14

The comeback


עוד בעשור הקודם טסתי לבקר לראשונה בפנינה הספרדית - ברצלונה. העיר הדהימה אותי עד עמקי נשמתי. האווירה העליזה, הארכיטקטורה המרהיבה, התושבים האדיבים - אי אפשר היה שלא ליפול בקסמיה של הבירה הקטלונית. מלבד אתרי המאסט סי, כמובן שלא פסחתי גם על השופינג. הו השופינג הברצלונאי! אז הכרתי לראשונה את הרשתות הספרדיות מבית אינדיטקס שעדיין לא היו קיימות בארץ, וכמובן, מיד התמכרתי. אני מדברת על Bershka ו-Stradivarius. מאז ברצלונה, בכל ביקור בארץ זרה מיד נהרתי לתור אחר הרשתות הספרדיות. אני עדיין שומרת את המגפון בצהוב זוהר שרכשתי בסניף הרשת באמסטרדם לפני המון שנים. בניגוד ל - Bershka ,Stradivarius כבר הספיקה לעלות לישראל ולהתמקם בקניון רמת אביב ומאוחר יותר בקניונים נוספים. אך משהו רע קרה לסיפור האהבה שלנו. עם הזמן התחלתי להרגיש כי בגדי המותג כבר פחות פונים אלי ולבנות גילי. הכל היה נראה לי נערי וזרוק. משהו שהוא לגמרי כבר לא אני.


לאחרונה החלטתי לתת לספרדית הצעירה צ'אנס נוסף, היות והתמכרתי לאחרונה לבגדים בסגנון הסטריט סטייל. לא יאמן כמה סווטשירטים, ז'קטים ומעילים מגניבים יש שם העונה! ומסתבר שגם בגדים אלגנטיים יותר ומחויטים יותר. מה תגידו על החצאית הקלאסית הזו?


מה נסגר עם השיער שלי? 


חצאית - Bershka
חולצת משי - Set למיס לגוט
נעליים - J.Crew

4 תגובות:

  1. החצאית כ"כ מתוקה, לא מפליא אותנו שגם את חושבת שהספרדים עושים עבודה מעולה בכל מה שקשור לעיצוב בגדים. אהבנו מאוד את השילוב של החולצה הכחולה יחד עם נעל העקב הכתומה- דרך מעולה להוסיף קצת צבע לשגרה:)

    השבמחק
  2. החצאית כ"כ מתוקה, לא מפליא אותנו שגם את חושבת שרשתות האופנה הספרדיות יודעות מה הן עושות מבחינת אופנה. בנוסף אהבנו ממש את השילוב של החולצה הכחולה יחד עם נעל העקב הכתומה-הצבעים מקסימים ומוציאים קצת משגרה:)

    השבמחק
  3. אהבתי מאוד את החצאית עלייך. בגדול יש משהו בדברייך שהחנות די זרוקה אבל בכל מקום עם קצת סבלנות, תמצאיפ פריט או שניים מוצלחים. אני חיפשתי יום שלם תיק ונאשתי האמת ואז במקרה כי היורשת נכנסה לחפש משהו צדה עיני את התיק המושלם וכמעט שקניתי בשני גוונים.
    נ.ב אני לא רובוט ;)

    השבמחק
  4. I love that skirt! and the blue blouse paired with it is perfect. You look great!

    www.pinsneedlesfashion.com

    השבמחק