21.7.15

החברים מלונדון


מעט לפני שברחתי לאיסלנד הקרירה נכחתי באירוע פתיחת תערוכת הביוטי סיטי של רשת הסופר פארם. במהלך השיטוט בין הדוכנים השונים והמרהיבים הגעתי גם אל הדוכן המושקע של מותג השיער המצליח והשווה -  Toni & Guy, שלאחרונה החל להמכר בבלעדיות ברשת הסופר פארם.  זהו מותג בריטי ותיק ואפנתי, המתמחה במוצרי שיער מקצועיים ואיכותיים במיוחד. אשר שם דגש רב על הטרנדים החמים בעולם האופנה ונותן חסות ראשית לשבוע האופנה בלונדון. בישראל יושקו 18 מוצרים מ-3 סדרות: טיפוח והזנה, הכנה לעיצוב ועיצוב. אני קבלתי להתנסות שני מוצרים מסדרת העיצוב: ספריי מלח ים למראה גלי וספרי לשיער למראה טבעי. 


Sea Salt Texturing Spray

ספרי המכיל מי ים, למראה גלי ופרוע. הרי מי לא אוהבת את שיערה לאחר הביקור בחוף הים - מלא נפח, טבעי ופרוע, ולא חולמת לשחזר את המראה בבית? מוצר שכבר די מזמן הפך לחלק משגרת הטיפוח שלי. מפזרים אותו על שיער לח לאחר החפיפה ומייבשים בעזרת מייבש או שיער ומניחים לו להתייבש בטבעיות. השיער מקבל טקסטורה מיוחדת, גלים עדינים ונפח. אני מתה עליו.

Flexible Hold Hair Spray

ספריי עיצוב לשיער למראה טבעי. ספריי מיוחד ששומר על העיצוב של השיער, אך ללא תחושת דביקות וקשיחות. השיער נותר טבעי, גמיש ורך. אני אוהבת לפזרו על השיער לאחר השימוש בספריי מי ים, כך הגלים נשמרים לאורך זמן. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה