21.7.15

DIY ספארי

טרם הנסיעה שלי לאיסלנד לקחתי חלק בערב מיוחד ומהנה במיוחד בסטודיו של רוני קנטור בדיזנגוף (5 דקות מהבית, יאי). זהו לא היה עוד ערב בלוגריות ככל ערבי הבלוגריות בהגדרתם, אלא אירוע מקסים, מושקע ומיוחד במינו.

תחילה התכנסנו בסטודיו היפה מינגלינג כייפי עם הבלוגריות הכי מתוקות בסצנה, נהננו מהמטעמים המופלאים והמשקאות המעט משכרים. כמובן, שלא הצלחתי לעצור את עצמי ולא להתחיל לפשפש בשמלות המרהיבות והצבעוניות.




לאחר הנשנושים התיישבנו במעגל בנות לשמוע את סיפורה האישי של רוני, כיצד החלה את דרכה בעולם זה וכיצד נולד המותג עצמו. רוני הציגה בפנינו את הפריטים הבולטים בקולקציה החדשה, קולקצית הספארי עם ניחוח וינטאג'י. את ההשראה עבורה קבלה ממסעותיה הרבים בעולם. מדובר בקולקציה צבעונית וססגונית, בה שולטים הדפסי הזברה והטיגריס והצמחיה הטרופית. שמלות מקסי ארוכות וקלילות, טופים קצרים וחצאיות תואמות ומתנפחות, שמלות בגזרות הרטרו – אלו הם הפריטים הבולטים בקולקציה הזו.

לאחר מכן, התפנינו לחלק היחודי והמהנה במיוחד של הערב- DIY! זאת היתה התנסות נהדרת עבורי, כיוון שאינני חסידה גדולה של פרויקטים כאלו בד"כ – לעולם אינני מרוצה מפרי ידי. הפעם הכל היה שונה – ואני לגמרי מאוהבת במתלה הזברות ההפוכות שהכנתי (עדיין לא נתלה על הקיר, מקווה שיקרה בקרוב) ומצנצנות המסטיקים המתוקות.

לאחר מכן עוד קצת השתגענו, אכלנו והצטלמנו. ולהלן התיעוד:

צילום: לובה 
משתדלת לשמור את התכולה ולא לחסלה ברגעים קשים


הזברות ההפוכות ממתינות לתליה

תודה רבה לרוני קנטור ולכל המשתתפות על הערב הכייפי,
וללובה על התמונות מהאירוע!

רוני קנטור: דיזינגוף 78, תל אביב. ובאתר http://www.ronikantor.co.il

נשיקות,

יאנה

2 תגובות:

  1. מקסים. ראיתי גם את הכתבה שעשו עליכן. הגיע הזמן שבלוגריות יהפכו להיות כוח חשוב ומניע כמו שקורה היום בעולם.

    השבמחק
  2. אנונימי27.7.2015, 12:53

    איך את מצלמת את התמונות של המוצרים והחפצים לבלוג?
    על איזה משטח? עם איזו עדשה?
    את משתמשת בתאורה מלאכותית?
    תודה :)

    השבמחק