5.6.16

שגרת טיסה

העוקבים שלי באינסטגרם בוודאי יודעים שלא מזמן חזרתי מחופשה קצרה וקולעת בבירת אוקראינה – קייב. מעולם לא חשבתי שעיר סובייטית זו, שעברה יותר מדי מהפכות בשלושת העשורים האחרונים תתברר כיעד מקסים ומעניין, עליו אשמח להמליץ בחום לכל מטייל.

בדרך לקייב, כהרגלי, קפצתי ל-James Richardson Duty Free. כיוון שהייתי יחסית קצרה בזמן מיד פניתי למתחם המיוחד של המותג היוקרתי Elizabeth Arden, כי ידעתי שנערכת בו פעילות מיוחדת – לקוחות אשר ירכשו שני תכשירי טיפוח מבית המותג (כאשר אחד מהם הוא מוצר אנטי אייג'ינג), יזכו לקבל טיפול חמצן הפועל להחייאה וחידוש העור הפנים. בנוסף, הלקוחות יקבלו במתנה תיק יופי מקסים עם 3 דוגמיות של מוצרי הטיפוח של אליזבת ארדן במתנה.

מדובר בטיפול קליל ומרענן שמחדיר לעור את החמצן, החומצה ההילארונית וחומרים חיוניים ניספים הפועלים לחידוש והחייאת העור. הטיפול אורך לא יותר מ-5 דק, כך שגם הממהרות ביותר יספיקו ליהנות מפינוק זה. חשוב לציין, כי הטיפול אינו מזיק לאיפור, כך שללא חשש ניתן להתפנק ולהרגע, רגע לפני העליה למטוס. השירות זמין עד ה-6/6.


כמה תמונות להמחשה:





לפני הטיפול



עור זוהר אחרי הטיפול

לאחר שסיימתי להתפנק בעמדת אליזבת ארדן נגשתי לראות במו עיני את עמדות הבשמים של Dolce & Gabbana ו – Burberry, כיוון שנודע לי כי בלעדית ברשת James Richardson Duty Free שני המותגים כעת מציעים למכירה את הבשמים האייקוניים שלהם בגדלי XL  במחירים מיוחדים ומשתלמים במיוחד: Dolce & Gabbana Light Blue Edt Large – 89.90$ בלבד ל- 200 מ"ל (ה- 100ML – עולה 68$), Mr. Burberry Edt    - 100$ בלבד ל – 150 מ"ל (ה- 100ML – עולה 75.90$). שווה בהחלט!





מחכה כבר לביקור הבא שלי!

נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה