5.6.16

חולשות קטנות

Diorskin Forever by Dior
בית היוקרה הצרפתי מציג את סדרת Diorskin, הסדרה לעור המושלם, הזוהר, האינו מבריק מברק שומני ובעל גוון אחיד. הסדרה מורכבת ממספר מוצרים אשר יסייעו לנו להשיג מראה מושלם זה, בהתחייבות לעמידות לאורך כל שעות היום. אני קבלתי לידי את המייק אפ הנוזלי מסדרת  Forever המעניק לעור רמת כיסוי גבוהה, מראה מאט, נטרול של הברק השומני, מגע משי ומרקם קליל. למייק אפ עמידות גבוהה, הוא מגיע ב-12 גוונים שונים ונפלאים. המוצר השני הוא Dior Backstage Blender – ספוגית הפלא מקצועית למריחת מייק אפ. היא עשויה מחומר מיוחד המאפשר שימוש בכמות חומר מינימאלית להשגת התוצאה מקסימלית. היא בנויה בצורה מיוחדת המאפשרת לה דיוק מיוחד בעת המריחה. המוצר האחרון הוא פלטת ה- Diorblush Sculpt, סומק לפיסול תווי הפנים, הוא מורכב משני גוונים – הכהה לפיסול הפנים ושימרי הבהיר להדגשת האזורים המוארים בפנים. 



Coral by Michael Kors
הבושם החדש מבית מייקל קורס בגוון ובשם הכי נכונים לקיץ הקרוב, שנוצר בהשראת חופיה בזהובים של הריביירה הצרפתית. מדובר בניחוח פירותי ופרחוני שמבוסס על תווי לימון, אשכולית ורודה, פלפל ורוד, פטל ויסמין. ניחוח צעיר וקייצי.


Doo Wop lipstick by MAC
הממתק האולטימטיבי מבית MAC מהקולקציה המדהימה של Brooke Candy – ליפסטיק קרמי ומלחח בגוון Doo Wop - ורוד בזוקה הכי ורוד שראיתם אי פעם. הוא מגיעה באריזה מעוצבת בגווני הכסף והשחור, כיאה לאושיית הרשת המפורסמת.


Double Wear Makeup Togo by Estee Lauder
המייק אפ המפורסם ביותר והאהוב על כולן מגיע כעת באריזת נסיעות מיוחדת, ששומרת על טריותו, אך יחד עם זאת קומפקטית ומתאימה לנשיאה בכל תיק. הוא מגיע באריזה עגולה ונוחה לשימוש המאובזרת במראה מרשימה ופרקטית. הנוסחה של המייק אפ עצמו גם היא חידוש – היא מבוססת על קומפלקס לחויות משולש, הכולל גם את החומצה ההילארונית המדוברת. פתרון מושלם למברות נסיעות כמוני!

Shapematters Palette by Smashbox
הפלטה הענקית וההיסטרית מבית סמאשבוקס לפנים, עיניים וגבות. זוהי ערכה שלמה המכילה 16 גוונים שונים ומברשת דו צדיית לאיפור פנים מושלם. היא מכילה, לפנים: 4 פודרות – קונטור, ברונזר, הייליטר ושימר, לעיניים: 9 צלליות בגימור מאט ושימר, לגבות: 2 פודרות לגבות + ווקס לגבות, מברשת דו צדדית: צד אחד זוויתי לעיצוב הגבות וצד שני קטיפתי להנחת הצלליות. היא מכילה גם 3 כרטיסים אינטראקטיביים חדשניים אשר בעזרת הנייד יסייעו לזהות מייד את מבנה העין, הגבה ותווי הפנים הייחודיים של כל אחת ולהתאים לה את האיפור המתאים לה בעזרת מדריך וידאו חדשני. אמן איפור מקצועי ופרטי אצלך בנייד! מופלא!


Citrus Verbena by Loccitane
המותג מרחיב את ליין המוצרים בניחוח וורבנה החמצמץ ואני קבלתי לידי את הדאודורנט המצנן וקרם ידיים בניחוח המשכר. וורבנה הוא צמח מרפא בניחוח לימוני מרענן, המושלם לקיץ. הדאודורנט מספק הגנה מירבית לאורך כל שעות היום וניחוח עדין של לאויזה. קרם הידיים הקטיפתי מלחח ומטפח את עור הידיים. להשיג כאן וכאן


Supple Skin Oil by L'occitane
מוצר אמנם לא חדש בשוק, אך חדש במדף מוצרי הטיפוח הפרטי שלי, לו ייחלתי לא מעט זמן. לא אחזור שוב על העובדה כי אני מאוהבת במוצרי הטיפוח של המותג הצרפתי  L'occitane ובסדרת השקד שלו בפרט. על השמן הזה שמעתי נפלאות – מדובר בשמן יבש, הנספג במהירות שיא בעור הגוף, מותיר אותו רך, קטיפתי ומדיף ניחוח סוחף של שקדים. הוא אינו מכתים את הבגדים ואידיאלי לשימוש לאחר האמבט או המקלחת. אני מאוהבת! להשיג כאן


Waterproof Lipliner by Flormar

עפרונות שפתיים חדשים מבית פלורמר – עמידים במים, מטפחים ומעניקים לחות לעור השפתיים העדין. מעושרים בויטמינים ושמנים המרככים את העור. להשיג בקניון עזריאלי תל אביב, קניון הזהב בראשון לציון ובקריון בקרית ביאליק.


Perfume House by Spring
המותג הישראלי המתמחה בניחוח משכרים משיק שני מוצרים חדשים – דיפיוזר ובושם אריגים בניחוח עדין של פרחים לבנים. הדיפיוזר מגיע עם מקלות עץ לפיזור הניחוח ומבשם האריגים עשוי מפורמולה מיוחדת המתאימה לאריגים. שניהם מבוססים על תמציות בושם עם תווי המאסק, היסמין והליליניתן להשיג בחנויות מבוחרות ברחבי הארץ לבירור נקודת מכירה קרובה:  09-8999981.


Forever Sexy by Victoria's Secret
הבושם החדש והשובב במיוחד מבית ויקטוריה'ס סיקרט מגיע בבקבוק מעוצב כמחוך בגווני הורוד והשחור. כך גם ניחוחו – סקסי, מתפרץ, נועז וסוחף. הוא מבוסס על תווי התפוז בלדונה, קוקוס וענבר מוזהב. את מוצרי Victoria's Secret ניתן להשיג בחנויות Victoria's Secret בדיוטי פרי, או במתחם שחקים בטרמינל 3 (מתחם טיסות יוצאות הפתוחות לקהל הרחב, קומה 3).



Instant Glow by Clarins
מותג האיפור קלרינס משיק מראה קיץ המבוסס כולו על מראה מבריק, שזוף וזוהר. הקיץ הזה "נלבש" צלליות בגימור משי, שפתונים מבריקים והרבה שימר. אמן איפור בינלאומי, סיימון קולומבו ממליץ העונה לא להכביד על העור עם שכבות מיותרות, אלא לבחור במוצר בסיס טבעי וקליל, כמו המייק אפ True Radiance בגימור סאטן ומקדם הגנה 15SPF. את המראה יש להשלים עם סומק קרמי ורדרד, בו ניתן לעשות שימוש גם כשפתון וגם כצללית עדינה. לא לשכוח לסיים את המראה בשימר מבריק באזור עצמות הלחיים ואת מוכנה לקיץ!


Light Blue Love in Capri by Dolce &Gabbana
הבושם האהוב לי עוד מימי הצבא מגיע כעת בגרסה קייצית ומרעננת במהדורה מוגבלת המהללת את האי הרומנטי ביותר בכל איטליה – קפרי. הבקבוק מעוצב בהשראת השמש השוקעת באי המדהים ביופיו וניחוחו, בהתאם לגרסה הקלאסית, מבוסס על יערה, שקדיה ויסמין. 

Vitalise by HL
מארז חדש מבית HL, חברת הקוסמטיקה המקצועית – סדרת Vitalise. המארז מורכב משני מוצרים המגיעים באריזה מהודרת: סרום לחות אינטנסיבי המעלה באופן משמעותי את רמת הלחות בעור, מסייע במניעת הופעת סימני גיל ומיצוק העור. המוצר השני הוא קרם יום לחותי – המלחח את העור באינטנסיביות וגם נלחם בסימני הגיל ע"י מיצוק העור. נספג בהעור במהירות, מותיר אותו רך ומשי למגע. את המארז החדש, ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות HL.


Nail Polish by OPI
שני לקים חדשים מבית OPI בנחתו בידי לאחרונה. אחד מהם, שייך לקולקציית ה- Soft Shades ההורסת והמיוחדת לאביב קקיץ, בגווני הפסטל הרכים. אני זכיתי לקבל את הגוון היפה ביותר - I Am What I Amethyst, הלבנדר הכה עדין ומושלם.  הגוון השני שייך דווקא לקולקצית Alice Through the Looking Glas המופלאה בהשראת אליסה בארץ הפלאות. הקולקציה מורכבת מ-9 גוונים מטורפים ומשוגעים, כאשר אני קבלתי לידי את What's the hatter with you, הסגול החצילי והאצילי. 


נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה