10.3.14

אהבה מהי?


מוצרי חברת Ahava כבר מזמן הפכו לאחד מסמליה של מדינת ישראל. הרי אין תייר אחד מחו"ל (או תיירת, ליתר דיוק) שלא בקשו להתנסות בקרמים השונים של המותג מיד עם נחיתתם בארץ (לעיתים אף לפני שבקשו לקבל כוס מים). זאת, כמובן, כיוון ששמעו רבות על סגולות הריפוי המופלאות של ים המלח.

המותג השיק לאחרונה את Active Moisture Cream Gel - קרם לחות במרקם ג'ל קליל, אשר בעזרת טכנולוגיה חדישה של השהייה (בלעדית למותג) מסייעת לאגור את הלחות (כמעט פי 2) בתוך שכבות האפידרמיס ולמנוע את בריחתה. והתוצאה היא עור בריא, צעיר וגמיש יותר.

כעת זוהי התקופה הנהדרת ביותר עבורי להתנסות בתכשיר החדש. שינויי מזג האוויר בטוח לא מיטיבים עם עורי, מה שהופך אותו לאפור ויבש (אפילו מתקלף באזור האף). כאן הקרם החדש בא להושיעני. לאחרונה התחלתי להניח אותו על פני בערבים, לפני השינה. הוא עדין וקליל, נספג במהירות ובעל ארומה נעימה. העור מרגיש נהדר לאחר השימוש בו. מומלץ בחום!

האירוע המקסים התקיים במתחם המושקע "קומה רביעית" וכלל ארוחת בוקר מהסרטים, מינגלינג נחמד עם הבנות והצגת המוצר ע"י נציגי אהבה.  התלבטתי רבות מה ללבוש לאירוע ובטעות נתקלתי בארוני בחצאית הישנה הזו ובחולצת פסים בת המאה שלי. לכל זה צרפתי נעליים בגוון חלודה וללא כוונה תחילה קבלתי אאוטפיט פריזאי משהו. כל כך התלהבתי ממנו שאני והצלם שלי, אריק רוסה, החלטנו לצאת למסע צילום בעקבות פריז האבודה בשוק הפשפשים ביפו. אז כעת יש לי כבר שני פוסטים (הקודם) מצולמים בנושא עיר האורות. ההמשך יבוא.










חולצה - Topshop
חצאית - American Apparel
נעליים - J.Crew
תיק - Long Champ


צילום: אריק רוסה

2 תגובות:

  1. אהבה הם באמת מותג נדיר, עדיין זוכרת את ההתלהבות מהמוצרים בעגלות שעבדתי בחו"ל, והקרם הזה בכלל נשמע להיט, יש מצב שאנסה :)
    והלוק שלך כמובן הורס, אוהבת שיק פריזאי!

    השבמחק